DOCUMENTELE CONTABILE – CUM ȘI CÂND SE TRIMIT

Documentele contabile se referă la actele care consemnează toate tranzacțiile operate de compania ta precum: facturi emise, facturi primite, bonuri, chitanțe, deconturi, rapoarte de gestiune, jurnalul casei de marcat, etc.

 

CUM se trimit documentele?

Ai la dispoziție 3 variante:

1) eMAIL

Ø  La adresa contabilitate@socotim.ro

Ø  subiectul mesajului: “Documente luna ..(luna)…(an) și numele societății dumneavoastră”

Ø  atașat mail-ului documentele scanate, preferabil sub formă de arhivă.

2) CURIER

Ø  La adresa: Cluj-Napoca, str. Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 4, (incinta Brinel), în atenția Marginean Catalin 0749 474 873

3) BIROU

Ø  La adresa: Cluj-Napoca, str. Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 4, (incinta Brinel), în atenția Marginean Catalin 0749 474 873

Ø  Înainte să ajungeți vă rugăm să ne contactați telefonic.

—————————————————————————————————————-

CÂND se trimit documentele?

 

LUNAR, până cel târziu în data de 10 a lunii în curs

Se transmit toate documentele contabile aferente lunii anterioare.

 —————————————————————————————————————-

CE DOCUMENTE trebuie trimise?

 TOATE documentele financiar contabile:

* Facturi/zet-uri emise către clienți;

* Facturi primite de la furnizori:

* Bonuri/chitanțe privind tranzacțiile în numerar;

* Extrasele de cont bancar (atenție pe luna întreagă);

* Deconturi (acolo unde este cazul);

* Raport gestiune (acolo unde este cazul);
*Jurnal electornic casa de marcat  (acolo unde este cazul);

—————————————————————————————————————-

DE CE SE TRIMIT ACTELE CONTABILE?

În articolul de mai jos îți explicăm ce se întâmplă cu documentele tale după ce ajung la noi și cum e în avantajul tuturor să ajungă la noi cât mai repede.

https://socotim.ro/2021/10/26/documentele-contabile/

 

În fiecare lună vei primi un email de la noi – un reminder să trimiți toate documentele necesare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *