Documentele contabile se referă la actele care consemnează toate tranzacțiile operate de compania ta precum: facturi emise, facturi primite, bonuri, chitanțe, deconturi, rapoarte de gestiune, jurnalul casei de marcat, etc.
CUM se trimit documentele?
Ai la dispoziție 3 variante:
1) eMAIL
Ø La adresa contabilitate@socotim.ro
Ø subiectul mesajului: “Documente luna ..(luna)…(an) și numele societății dumneavoastră”
Ø atașat mail-ului documentele scanate, preferabil sub formă de arhivă.
2) CURIER
Ø La adresa: Cluj-Napoca, str. Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 4, (incinta Brinel), în atenția Marginean Catalin 0749 474 873
3) BIROU
Ø La adresa: Cluj-Napoca, str. Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 4, (incinta Brinel), în atenția Marginean Catalin 0749 474 873
Ø Înainte să ajungeți vă rugăm să ne contactați telefonic.
—————————————————————————————————————-
CÂND se trimit documentele?
LUNAR, până cel târziu în data de 10 a lunii în curs
Se transmit toate documentele contabile aferente lunii anterioare.
—————————————————————————————————————-
CE DOCUMENTE trebuie trimise?
TOATE documentele financiar contabile:
* Facturi/zet-uri emise către clienți;
* Facturi primite de la furnizori:
* Bonuri/chitanțe privind tranzacțiile în numerar;
* Extrasele de cont bancar (atenție pe luna întreagă);
* Deconturi (acolo unde este cazul);
* Raport gestiune (acolo unde este cazul);
*Jurnal electornic casa de marcat (acolo unde este cazul);
—————————————————————————————————————-
DE CE SE TRIMIT ACTELE CONTABILE?
În articolul de mai jos îți explicăm ce se întâmplă cu documentele tale după ce ajung la noi și cum e în avantajul tuturor să ajungă la noi cât mai repede.
https://socotim.ro/2021/10/26/documentele-contabile/
În fiecare lună vei primi un email de la noi – un reminder să trimiți toate documentele necesare.